HTML

BukiSamurai

Egy ex-buki emlékiratai hasznos és főleg használható tippekkel...

Friss topikok

Ha rossz helyen fogadsz 10 %-al kevesebb pénzt nyersz!

2013.04.17. 10:25 bukisamurai

Sokáig én is magasról tettem rá, hogy melyik bookmaker oldalon játszom. Így le is ragadtam, hosszú évekre az első oldalon, ahol először regisztráltam. Amíg nem kerültem az első bookmaker céghez Angliában nem is gondoltam rá, hogy más oldalakon is számlát nyissak esetleg.

Először, akkor kaptam a fejemhez, amikor a többi kollégával beszélgettünk, hogy ki, hol játszik, és amikor én azt mondtam, hogy az XY cégnél játszom mindenki felkapta a fejét és egyszerre kórusban üvöltötték – Te hülye vagy? Erre Én – Miért mi a baj ezzel a céggel? Erre Ők ááááá semmi csak mindössze annyi, hogy ez a cég adja a legalacsonyabb oddsokat azaz nyeremény szorzókat(főleg az ÉLŐ azaz INPLAY fogadásiban) és így az elmúlt évek alatt kb. 10%-kal nyertél kevesebbet a nyertes fogadásaiddal másképp megfogalmazva a dolgot 10%-ot vesztettél a nyertes fogadásaiddal.

Mondták, hogy menjek csak fel a www.oddschecker.com nevű oldalra és ellenőrizzem le a nyeremény szorzókat, de gyorsan. Ezt meg is tettem és már meg sem döbbentem, amikor a társaim infója természetesen helytálló volt. Nem is szaroztam tovább és egyből nyitottam egy új számlát egy olyan oldalon, ahol a szorzók jóval magasabbak voltak. Ez az oldal persze könnyebben átlátható navigálható oldal is volt egyben több ÉLŐ meccs közvetítéssel, mert az legalább olyan fontos szempont amikor az ember egy új irodát választ mint a szorzók.

Nem is bántam meg, mert kiszámítottam az eddigi tétjeimből, hogy mennyit buktam kb azzal, hogy rossz helyen játszottam eddig és az összeg 6 számjegyű volt, ami azért valljuk be még forintban sem kevés pénz. Lényeg a lényeg, hogy jobb később mint soha, ezért mindenki nézze meg, hogy a legoptimálisabb helyen játszik-e.

Egy másik közéleti példával alátámasztva ez úgy nézne ki, hogy Te melyik bankba kamatoztatnád a pénzed? Ott, ahol 10%-ot kapsz kamatként pénzed után vagy ott, ahol 20%-ot? A kérdés költői volt, ezért azt javaslom, hogy többet ésszel mint erővel....

 ITT a Világ Legnagyobb Online Kaszinója, aki ráadásul 60.000 Ft Bónuszt ad minden új játékosának, REGISZTRÁCIÓ ITT!

Az alábbi sportfogadó cégnél találod Magyarországon nagy valószínűséggel sok fogadási piacra a legmagasabb szorzókat , 20.000 Ft bónusz regisztrálni itt tudsz.

A fent említett iroda nem csak a legjobb szorzókat szolgáltatja, hanem:

  • Legtöbb ÉLŐ videó közvetítés/ fogadási piac/ hasznos fogadást segítő statisztika
  • Kifogástalan iPhone, android, tablet elérés 7.500 Ft extra bónusszal
  • Akár 100%-os gyűjtőfogadás bónusz(nyertes fogadésokra) egészen 35 millió Ft értékig(hihetetlen!!!)
  • ÉLŐ lóverseny közvetítés garantált legjobb szorzóval  
  • Őrült fogadások Kate és William gyerekének a nevére
BukiSamurai
Szerencsejátékban szigorúan csak +18 évnél idősebb személyek vehetnek részt. A szerencsejáték veszélyes, függőséget okozhat. Ha úgy érzi, hogy játék problémái vannak, akkor azonnal lépjen kapcsolatban az alábbi weboldalakon található szervek egyikével http://www.gamcare.org.uk/ , http://www.gamblersanonymous.hu/

 

1 komment

Címkék: sportfogadás tippmix lóverseny tuti tipp lóversenyfogadás sportfogadás tippek sport fogadás sportfogadási bónuszok ingyenes fogadás fogadási tipp foci tipp bunda meccsek gyűjtőfogadások sportfogadási tippek mobil fogadás fogadás tipp fogadás online fogadás tippek fogadási bónusz fogadások online fogadó irodák fogad portálok online fogadások profi fogadás sportfogadás stratégia ásziai hendikep arbitrázs fogadás

A bejegyzés trackback címe:

https://bukisamurai.blog.hu/api/trackback/id/tr655230962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigitta88 2020.05.31. 17:04:38

Nézz egy merőben új szemszögből a Tippmixben rejlő lehetőségekre! A sportfogadás ha jól csináljuk messze nem szerencsejáték, sokkal inkább egy rövid távú befektetés, pont olyan mint egy day trade ügylet a tőzsdén! Felejtsd el a kedvenc foci csapatodat és tekints piacként a felkínált opciókra és eseményekre! Szakértőink megtalálják az alul értékelt csapatokat így segítségükkel te is profitálhatsz!

Tippmix tippek: tippmixtippek1x2.hu/
süti beállítások módosítása