HTML

BukiSamurai

Egy ex-buki emlékiratai hasznos és főleg használható tippekkel...

Friss topikok

Ha betiltják a szerencsejátékot, mi marad? Az ingyenes játékok?

2014.04.11. 14:41 bukisamurai

 

Az online kaszinók presztízs kérdést csinálnak belőle, hogy mindig el lehessen érni őket, ezért az alábbi linken Te is elérheted a világ legnagyobb online kaszinóját, aki egyből 60.000 Ft bónuszt is ad neked itt!

Lehet, hogy jövőre egyedül ingyenes kaszinójátékokon tudnak kaszinózni, mert a NAV bármikor blokkolhatja a Magyarországon engedély hiányában székelő német sportfogadó egyesületek weboldalait fogalmazta meg két népszerű német weboldal. Mint ahogy a játéktermeket is betiltotta. Szerettem volna tudni, hogy milyen ünneplő eseményt szolgálnak a pénz mentes póker játékok az igazi zsetonos játék automatákkal ellentétben, ezért megkérdeztem jó néhány nyerőgépes tapasztalatát. Eléggé furcsa válaszokat kaptam a megkérdezettektől, melyet azonnal megakarok veletek is kidumálni.

ingyen-nyerogepek.jpgNem akartam és nem akarom megpróbálni a pénz nélküli nyerőgép alkalmazásokat, mivel az egyszerűen játék magamnak meg izgalomra lesz szükségem. Nekem a játékpénzes típus is fantasztikusan tetszik és kikapcsol, itt legalább nem lehet szoronganom. Friss kaszinósoknak jó alkalom, hogy még inkább összehaverkodjanak a játékszabályokkal és nyerőgép stratégiákkal. Itt játszottam ingyen: http://www.kaszinoprofi.hu/ingyen-kaszino-jatekok/ Ebben a játékban szabad az összeset ellenőrizni stressz nélkül és kiválasztani ezeket a koncepciókat, amiket élőben is ki lehet próbálni rendes lóvéval. 

Kis híján már nullán voltam, amikor óriási vesztő sorozatom jött újra és elveszítettem az eddigi minden nyereményem. Ez egy szuper klassz teszt lesz, amelyből sok információt le tud az ember vonni.

Úgy döntöttem, hogy a szórakozás végekor leírom, hogy mifajta megérzések tekeregnek bennem. Amikor rendes pénzzel játszom, és nagy téttel játszom, akkor kevés pörgetés alatt eléggé izgulok,ezzel szemben az próba szoftvernél nem éreztem izgalmat. Azt éreztem, mint, ha nem HUF 1000-el szórakoztam volna, hanem maximum 3 dollárral. Ezen azonban felkaptam a vizet, hogy, amikor nagy zsetonnal óriási pénzt mertem kipörgetni, annak annyira örvendeztem, mint, ha hatalmas pénzt szedtem volna össze.

Ha nem sikerül esetleg oda eljutnod személyesen, akkor ITT a Világ Legnagyobb Online Kaszinója, aki ráadásul 60.000 Ft Bónuszt ad minden új játékosának, REGISZTRÁCIÓ ITT!

Az alábbi sportfogadó cégnél találod Magyarországon nagy valószínűséggel sok fogadási piacra a legmagasabb szorzókat , 20.000 Ft bónusz regisztrálni itt tudsz.

Olvasd el különböző kaszinó stratégiáinkat, amikkel maximalizálhatod nyerési esélyeidet és minimalizálhatod veszteségeidet. Kattints ide. 

Végül érdekesnek találtam, hogy nem lettem mérges, amikor -6.500 euróba zuhantam. Nem éreztem a jelentőségét a bukásomnak, mivel az játék pénz volt. A meghökkentő megállapításom ezzel szemben nagyon fontos volt a nyerőgép teóriát figyelembe véve.

Szerencsejátékban szigorúan csak +18 évnél idősebb személyek vehetnek részt. A szerencsejáték veszélyes, függőséget okozhat. Ha úgy érzi, hogy játék problémái vannak, akkor azonnal lépjen kapcsolatban az alábbi weboldalakon található szervek egyikével http://www.gamcare.org.uk/ , http://www.gamblersanonymous.hu/

Szólj hozzá!

Címkék: szerencsejáték nav ingyenes kaszinójáték

A bejegyzés trackback címe:

https://bukisamurai.blog.hu/api/trackback/id/tr436015982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása