HTML

BukiSamurai

Egy ex-buki emlékiratai hasznos és főleg használható tippekkel...

Friss topikok

Miért is szoktam ingyen játékokkal is játszani? Mert nincs pénzem :-)

2014.05.23. 12:02 bukisamurai

Minden hónap vége körül, amikor már nincsen költségvetésem igazi zsetonnal játszani, akkor szeretek a ingyenes póker szoftverekkel játszani. Azért mert rengeteget játszom kamu pénzzel sokszor rá se jövök , hogy ez jelenleg kamu zseton és egyformán úgy idegeskedek és utálom a játékokat , mint , ha kamu pénzzel szórakoznék . Tegnap azonban nagyon ideges lettem , akkor egy komolyabb jó sorozatot nem voltam képes készpénzzé átváltani , mert csak későn ébredtem rá , hogy zsetonnal élvezkedtem. Ezen kívül nekem a játékpénzes applikációk is kiváló szórakozást adnak.

Őszintén szólva mostanáig sose nem élvezkedtem ingyen pénzes gyümölcsös nyerőgépekkel , mert szerintem valós stresszben csak úgy lehetünk , ha valódi lóvét nyerünk Ha játék zsetonnal szórakoznék, akkor nem volnának, bennem semmilyen hangulati elemek csak ráncigálnám a fogantyút, de nem tudnék valóban örülni a nyereményeknek. De, akkor még nem vitatkoztunk arról, hogy milyen ideges lennék, ha nagy óriási összegeket nyertem volna lóvéval és ezt nem akarnám kiutalni magamnak de, akkor nem is vitatkoztam arról, hogy a guta ütne, meg, ha esetleg egy nagy összeget nyernék ingyenes játékon.

ITT a Világ Legnagyobb Online Kaszinója, aki ráadásul 60.000 Ft Bónuszt ad minden új játékosának, REGISZTRÁCIÓ ITT!

Az alábbi sportfogadó cégnél találod Magyarországon nagy valószínűséggel sok fogadási piacra a legmagasabb szorzókat , 20.000 Ft bónusz regisztrálni itt tudsz.

Olvasd el különböző nyerőgép stratégiáinkat, amikkel maximalizálhatod nyerési esélyeidet és minimalizálhatod veszteségeidetKattints ide. 

Szinte már befektetésemnél voltam, de abban a pillanatban, mikor is óriási rossz szériám jött újra és elveszítettem az eddigi egész pénzem. Ez egy nagyon klassz próba lesz, amiből sok konzekvenciát le tud az ember vonni.

Ha még is inkább az igazi pénzes játékot kedveled, akkor a világ legnagyobb online kaszinójában azonnal adnak 60.000 Ft bónuszt neked. Regisztráció ITT!

Úgy határoztam, hogy a szórakozás végeztével megörökítem, hogy miféle érzések vannak bennem. Abban az esetben, ha igazi pénzzel játszom, és nagy zsetonnal játszom, akkor az összes kör közben eléggé parázok,ezzel szemben az teszt szoftvernél nem érzékeltem adrenalint. Olyan volt, mint, ha minimum EUR 50.-el lazítottam volna, hanem mindössze 3 dollárral. Ezen azonban felkaptam a vizet, hogy, amikor hatalmas pénzzel komoly nyereményt tudtam kipörgetni, annak annyira örültem, mint, ha valós lóvét sikerült volna nyernem. Végül furcsának találtam, hogy nem voltam szomorú, amikor -8000 dollárba kerültem. Nem érzékeltem a súlyát a deficitemnek, mivel csak teszt zseton volt. A következő koncepcióm viszont nagyon hihetetlen lesz a játék pszichológiát illetően.

Az online póker szobák mindent végrehajtanak, hogy az összes lehetséges játékost behozzák a póker termükbe, még őket is, akiket egyébként nem tetszik a szerencsejáték. Az ilyen pókereseknek néha ajánlanak bónuszokat, téteket, hogy lóvé elhelyezés hiányában tesztelhessék le a játékot. Itt tuti kaszinó bónuszokat találsz több kaszinóba. Ezek az értékesítési koncepciók sokszor járnak eredménnyel. Ha a játékosnak bejött az ingyenes pörgetésekből nyerni, akkor azt hiszik, hogy ezt bármikor képesek ismételni. Annál még trükkösebb szisztéma, mikor teszt kaszinó szoftvereket készítenek az internetes póker termek, hogy ezen keresztül készítsenek érzést a potenciális pókereseknek.

Ezek a játékgépek így működnek, mint a valódi játék automaták. Nincsenek manipulálva, hogy kevesebbet tudjunk profitálni azokon. Ezzel ellentétben a játékos jó tapasztalatokra gondol vissza, mint, ha két igazi játékgéppel játszana. A bukásokat nem veszi észre a pókerező csak a profitra emlékszik a szórakozás végén és óriási motivációt érez, hogy valódi zsetonnal is kipróbálja. 

Szerencsejátékban szigorúan csak +18 évnél idősebb személyek vehetnek részt. A szerencsejáték veszélyes, függőséget okozhat. Ha úgy érzi, hogy játék problémái vannak, akkor azonnal lépjen kapcsolatban az alábbi weboldalakon található szervek egyikével http://www.gamcare.org.uk/ , http://www.gamblersanonymous.hu/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bukisamurai.blog.hu/api/trackback/id/tr946017084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása